ს ა დ
ა მ რ ი გ ე ბ ლ ო პ რ ო გ რ ა მ ა
III კლასი
პედაგოგი: ქეთინო ნამორაძე
2021-2022 სასწავლო წელი
მუშაობის მიზანი:
ჯანსაღი, ეროვნული ზოგად საკაცრობრიო ღირებულებების
მქონე პიროვნების აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის
მონიტორინგი, მშობლებისათვის მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა,
მუშაობის პრინციპი:
1.
მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა.
2.
პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება.
3.
ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში (ზეიმები, პროექტები,ექვსკურსიები).
4.
მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა.
5.
მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში.
შესასრულებელი საკითხები |
აქტივობები და მიზნები |
დრო |
შენიშვნა |
ქცევის კოდექსის გაცნობა |
გავაცნობ მოსწავლეებს და მშობლებს ქცევის კოდექსის
შინაარსს.მოსწავლეებს მივცემ განმარტებს იმ მიზნით, რომ მათ ამ დოკუმენტში ცადებული
შინაარსი გაატარონ ცხოვრებაში.ქცევის კოდექსის მიზანია დანერგოს ქცევის ერთიანი წესბი.ხელს
უწყობს მოსწავლის მიერ საკუთარი ქცევის მათვას. მოსწავლეთა დისციპლინის და უსაფრთხო
სასწავლო გარემოს დამკვიდრებას. |
23.09 |
|
მოსწავლეთა მორიგეობის დაწესება,დღის რეჟიმის გაცნობა |
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესბ მორიგეობის სიას, გამოიკვრება
გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეები უზრუნველყოფენ ოთახის სანიტარული ჰიგიენური პირობების,
სასწავლო წიგნების,დაცვას დაზიანებისაგან.ამით მოსწავლეები გაითავისებენ,რომ სკოლა
მათი საკუთრებაა. |
სისტემატიურად |
|
მოსწავლეთა დოკუმენტაციის მოწესრიგება |
ვიზრუნემ მოსწავლეთა პირადი საქმეების სწორ წარმოებაზე
წარვ ჩემს საქმიანობას ყოველდღიური თვალყურის დევნებით. მოსწავლეთა დასწრებაზე,უმიზეზოთ
დაგვიანებაზე მივიღებ ზომებს.ამით ხელს შევუწყობ გაცდენების მინიმუმამდე დაყვანას |
სისტემატიურად |
|
მოსწავლეთა პროგრესის და წარმატების შემოწმება და
თითოეული მოსწავლის ფსიქოლოგიური პორტრეტი |
მოვახდენ
მოსწავლეთა მიღწევების შემოწმებას,უზრუნველვყოფ მოსწავლეთა
შეწავლას.მათი მიდრეკილებების
და ინტერესების გამოვლენას.შევაგროვებ იმფორმაციას.დავაკვირდები მის ქცევას,უცნაურებს
და ცოდნას გავაკეთებ ჩანაწერებს. |
სისტემატიურად |
|
|
|
|
|
სადამრიგებლო საათი |
შეხვედრებზე
მოხდება მოსწავლეთათვის მნიშვნელოვანი და საინტერესო საკითხების განხილვა.სწავლისა
თუ ურთიერთობებისას წამოჭრილი სირთულეების გაცნობა.თითოეული სადამრიგებლო საათის
ბოლოს მოხდება და მოსწავლესაგან უკუკავშირის მიღება.რა გაიგეს და რა ისწავლეს მოსწავლეებმა
ამ შეხვედრაზე ახალი.რა იყომათთვის საინტერესო,რა მოეწონათ.სადამრიგებლო საათს ხელს
უწყობს მოსწავლეების პიროვნული და სოციალურ განვითარებას.აყალიბებს ნდობის და პატივისცემის
ატმოსფეროს.მაქვს შემუშავებული სადამრიგებლო თემები,რომელიც ტარდება კვირაში ერთხელ. |
კვირაში ერთხელ |
|
მშობელთა ჩართულობა |
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრები ხელს უწყობს
თითოეული მშობლის სასწავლო პროცესში ჩართვას.მშობლებთან ურთიერთობისას გამოვიყენებ
კომუნიკაციის სხვადასხვა ხერხს წერილობით,ვერბალურს. მშობელი სისტემატიურად ინფორმირებული
იქნება ბავშვის მიღწევების,ქცევის ინფორმაციით.დაისახება პრობლემის გადაჭრის გზები.ჩატარდება
მშობელთა კრებები. მოხდება მშობელთა ჩართულობა სხვადასხვა საკლასო ღონისძიებაში. |
სისტემატიურად |
|
სადამრიგებლო საათის თემები
1. |
რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი? ზაფხულის
შთაბეჭდილებები. შეძენილი უნარჩვევები . მესამეკლასელის ინტერესები რომელი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე მეტად,რა
მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავლო წელს. |
1-2
შეხვედრა |
2. |
რატომ ოცნებობენ ადამიანები? ვინ გვეხმარება
ოცნებების შესრულებაში. რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ აიხდინოთ ოცნებები. |
2
შეხვედრა |
3. |
ფანტაზია... რაში
ეხმარება ადამიანს ფანტაზია? ფანტაზია და ტყუილი. მათ შორის განსხვავება. რა ცუდი
შედეგი მოსდევს ტყუილებს. |
1-2
შეხვედრა |
4. |
მესამეკლასელის
პასუხისმგებლობა, ვალდებულებები სწავლაში, მეგობრებთან ურთიერთობაში. |
2
შეხვედრა |
5. |
მესამეკლასელთა
უფლებები. |
1
შეხვედრა |
6. |
რა გვეხმარება
და გვიშლის ხელს ვალდებულებების სესრულებაში. რას ნიშნავს სიზარმაცე? როდის რჩება
სიზარმაცე? მისი დაძლევა. |
- |
7. |
ურთიერთობები
უფროსებთან, მშობლებთან,თნაკლასელებთან. |
2
შეხვედრა |
8. |
თვისებები,რომელიც
აუცილებლად უნდა ჰქონდეს მოსწავლეს. |
2
შეხვედრა |
9. |
პატიების უნარის
მნიშვნელობა ურთიერთობაში. |
2
შეხვედრა |
10. |
სირთულეების დაძლევა
მეგობრობის სფეროში.ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ,არ შეიძლება ვინმეს დავცინოთ, გავრიყოთ. |
2
შეხვედრა |
11. |
განსხვავება კამათსა და ჩხუბს შორის, კამათის
კულტურა,საკუთარი უფლებების დაცვა. |
2
შეხვედრა |
12. |
თანამშრომლობის
მნიშვნელობა,მეგობრის გაგება,მოსმენა,მოლაპარაკება. |
|
13. |
დღის რეჟიმი,
ფიზიკური კულტურა, სპორტი. |
1
შეხვედრა |
14. |
ჩვენი ქალაქის
ღირსშესანიშნავი და ისტორიული ძეგლები, დღესასწაულები, მათი აღნიშვნის ისტორია. |
2
შეხვედრა |
15. 16 |
წაკითხული წიგნები,
გამოფეები. ბიზნეს უნარების
განვითარება |
2
შეხვედრა 10
შეხვედრა |
სასკოლო ზეიმები და ექვსკურსიები |
ღონისძიების და პროექტების მოწყობაში
მოსწავლეები და მშობლები აქტიურად ჩაებმებიან,ერთად მოვიძიებთ ლექსებს გავინაწილებთ
როლებს, ხელოვნების გაკვეთილზე თვითონვე შეძლებენ დაამზადონ მოსაწვწვი ან მისალოცი
ბარათები, მოსწავლეებს ჩამოუყალიბდებათ ესთეეთიკური გემოვნება.ექვსკურსიას დიდი შემეცნებეთი
და აღმზედელობითი ფუნქცია აქვს, ისინი აღრმავებენ
და აფართოვებენ მოსწავლეთა ცოდნას და ხელს
უწყობენ თეორიული ცოდნის პრაქტიკასთან შერწყმას. |
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий